Pagina's

zondag 4 januari 2015

Van die dagen...






We hebben ze allemaal wel eens, van die dagen dat je werkelijk nergens zin in hebt. Dat opstaan voor een lekker kopje thee zelfs al te veel is. Dat je alleen maar zin hebt in slecht eten zoals chips, koek of chocola, maar vervolgens dan weer te lui bent om het te gaan pakken en je aan het eind van de dag honger hebt als een paard en maar een pizza besteld bij domino's.


Zo'n dag heb ik vandaag.....















Het is vandaag de laatste dag van m'n vakantie. Morgen begint het normale leven weer. Dat betekend dus ook dat mijn wekker weer om 06.00 uur af zal gaan en ik om 06.45 in de auto richting mijn werk moet zitten. Dat ik om 08.00 uur mijn eerste bakje Douwe Egberts koffie met mijn collega zal drinken en vervolgens haar en de rest van mijn 150 collega's nog een gelukkig nieuwjaar zal wensen. 

Deze vakantie was denk ik een van mijn meest luie vakanties die ik ooit heb gehad. Ik heb zo ontzettend veel geslapen, op de bank gehangen en films gekeken dat het straks echt even afkicken wordt denk ik! 

Mijn feestdagen waren dit jaar iets anders dan voorgaande jaren. Zo vierde ik het dit jaar voor het eerst niet meer met mijn ex, maar met mijn nieuwe vriendje en zijn familie. Gelukkig is zijn familie erg leuk en gezellig dus was dit geen straf! En met een moeder die de gerechten van Jamie Oliver vlekkeloos na maakt was er geen te kort aan heerlijk eten! We hebben bij mijn ouders de verjaardag van m'n vader gevierd op kerstavond en ook hij had heerlijk uitgepakt met een 7 (!!) gangen diner!
Ik ben verwend met ontzettend leuke cadeautjes en heb gezellig spelletjes gespeeld. Al met al dus de standaard kerst dingen! haha...

Ook ik heb goede voornemens genomen voor het jaar 2015. Zo ga ik nu echt proberen te stoppen met nagels bijten en zal ik dit jaar proberen mij minder druk te maken om dingen! (stresskip als ik ben...) Daarnaast wil ik proberen wat meer met mijn blog te doen en dit proberen tot een succes te brengen! We zullen het zien...

Hebben jullie een leuke vakantie gehad of moesten jullie werken? En hebben jullie nog goede voornemens gemaakt voor 2015 ? 

Liefs, 
Petra - Peet - P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten